Träningssugen

Jag erkänner. Jag längtar efter att köra ett riktigt stenhårt pass och vara riktigt trött efteråt. Jag saknar tiden då jag var på Ego flera gånger i veckan. Jag saknar träningslukten. Jag saknar danspassen.

Jag ska börja träna. Jag har bestämt mig. Jag tror också att det lutar mot Ego. Har tränat där förut och är super nöjd. Har kollat upp deras utbud och det ser bra ut.

Nu behöver jag bara ta mig dit och ingå medlemsskap. Sen kan jag köra stenhårt. Det finns faktiskt pass som passar mig varje dag. Förutom på fredagar. Men vem vill träna på fredagar?

Nu ska jag ta mig dit i veckan och fixa det här. Jag vill börja nu på en gång!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Jag med..vill träna.

Så varför inte köra igång redan nu ja??

Nog för att man får sin beskärda del av lyftning i Åkre, men inte just det med att känna sej nöjd efter ett pass.Hmm, tål att tänka på det du!

Kram Jana.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits