Träning

Igår var det fotbollsträning. Mycket rolig träning. En hel del springa. Vi gjorde en del övningar som var nya för mig. De var roliga och gav en hel del. Ska bli kul att spela cup igen i slutet av januari. Få se om vi spelar bättre då än under Metso.

Imorse var jag och simmade med S. Härligt! Det är riktigt skönt att få träna så där på morgonen. Dock är jag helt slut i kroppen nu så jag vet inte hur jag ska klara av resten av dagen på jobbet. Men funderar ändå på att börja simma så där en gång i veckan. Det är som sagt var skönt att ha tränat redan på morgonen. Dessutom är det ju nära till jobbet sedan.

Snart är det slut på lunchen. Bäst att återvända till jobbet.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Mia

Hej vännen!!
Nu ska jag krypa i säng efter att ha haft ännu ett mysigt ljusparty =) Ängeln fanns och så blev det 12 st votivljus i doften Acai Berry Mist - en SPA doft som jag älskar och som jag hoppas blir bra.
Måste ta en fika innan vi åker... bara en vecka kvar nu... hjälp =)
Kramen går tvärs över vägen ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits