Funderingar kring fotboll

I Birsta idag med K. Jag letade min telefon. Där den var billigast fanns inte rätt färg. Jag skippade att köpa den.
Åt glass och funderade på fotboll. Båda har vi ju spelat tidigare och börjar känna saknaden efter det nu. Mest gemenskapen och träningarna. Känslan att vara helt slut efter en träning. Så nu funderar vi på att starta ett fotbollslag. Ett lag som bara tränar och spelar för skull. Missar man en träning så är det okej. Man ska vara där för att ha skoj. 

Någon som vill vara med?
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Ha ha, det där lät ju som något för mig ;-)
Har nog tänkt att spela lite i trean nu i höst iofs, men det lät minsann lockande. Då kanske jag t.o.m. skulle kunna få med Jörgen =)
Kram på dig

Postat av: Madeleine

Jag är på =o)

2007-08-15 @ 15:31:37
URL: http://mthorin.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits