Gymmat

Jajemensan. Jag, Angelica Westrin, har gymmat. Det hör inte till vanligheterna men det kanske kommer att bli en vana.

Maria fick med mig till Sportbadet i alla fall. Vi gymmade i en timme ungefär. Och vet ni vad?! Jag tyckte att det var skoj! Har i alla fall fyra gratis gånger kvar sedan bestämer jag mig definitift. Men just nu lutar det mot det.

Bad, gym, aerobics, spinning mm för under 200 kr i månaden. Det kan man nästan inte säga nej till.

Imorgon kommer jag att ha träningsvärk.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Det är härligt att gymma ibland

Postat av: Lill sis

Hääärligt sis. Bra jobbat. :) Snart kan vi börja mäta muskler, hihi. Puss

2006-10-11 @ 19:35:14
Postat av: Angel

Lill sis:Mäta muskler?! Jag kommer ju vinna ändå! :D

2006-10-11 @ 19:50:59
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Maria

Bra jobbat idag Angie! =) Jag tycker vi var grymma! Haha. "Viktigt det där med rumpan va?" Svar: "Jajjamen! Haha." Men va fasiken! Man vill ju träna sin lilla rumpa! Nu börjar vi vårt nya liv ;)

2006-10-11 @ 22:00:05
Postat av: Angel

Maria: Jo, vi var duktiga! Och du, jag klarade av att sätta på mig tröjan själv imorse! ;) När blir nästa gång?

2006-10-12 @ 11:43:27
Postat av: Maria

Ja, samma här. Vi verkar ju vara mer tränade än vad vi trodde! =) Ska vi köra på måndag igen? :)
Så kan vi kanske simma på tisdag eller onsdag? Det är African bodywork på onsdagen! Vore skojigt!
VI får höras! Kram -Maria

2006-10-12 @ 14:02:07
Postat av: Angel

Jag är på! :)

2006-10-12 @ 17:37:05
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits