Sedan sist...

Nu var det några dagar sedan jag skrev sist. Har faktiskt inte suttit så mycket vid datorn, förutom på jobbet då...

Sedan sist har jag varit hos optikern och insett att jag behvöer glasögon då jag jobbar. Datorn kommer annars att förstöra mina ögon. Nu ska jag bara bestämma mig hur bågarna ska se ut. Tror i och för sig att jag redan har bestämt mig. Ska dit med Gustaf som smakråd en sista gång bara.

Jag har också klippt mig sedan sist. Nu är håret lite kortare och det ser ut som en frisyr igen. Härligt! Min frissa är verkligen super. Hon vet vad jag vill ha redan innan jag själv vet. Är det inte lyx att ha en sådan frissa?

I fredags hade jag och Gustaf biltest. Vi testade 3 sorter Ahlgrensbilar. Hade tänkt lägga upp en bild på detta. Men får det inte att fungera. Attans!

I lördags var vi på midsommarfest hemma hos två kompisar. Vi åt sill, köttbullar, potatis, grillat kött, potatissallad, jordgubbstårta, semla (!) och drack nubbe. Precis som på riktigt! De hade till och med ordnat sol. Detta tänkte jag också visa på bild, men som sagt var så funkar det inte...

Igår fick jag äntligen min 25-års present från mamma och lillasyster. Vi var och såg Buddy Holly på Eon arena. Och hela arenan rockade verkligen igår!

Jag har också börjat träna igen. I lördags var jag på yoga. Träningsvärken känns i benen nu. Idag blir det lite Afro dans. Härligt att släppa loss hela kroppen till musik.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Tova

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Postat av: custom essays

All people try to save their good memories. It's very good for them.

2011-12-29 @ 13:46:37
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits