Kall måndag och fullspäckad dag

Idag har det verkligen varit fullt upp på jobbet. Det märks att jag varit borta från kontoret en hel vecka. Dessutom så krånglade min jobbdator och klagade på virus. Som tur var hade jag med mig min MacBook så det gick ju galant att jobba ändå. Jobbdatorn fick gå till doktorn och ta bort viruset och nu ska det förhoppningsvis funka igen.

Blev överaskad idag då jag fick in på google.se. Där har de tagit fasta på alla OS sporter. Även konståkningen får synas. En mycket fin bild!


Bild lånad av google.se.


Idag har det varit kallt. Bilen vägrade nästan starta imorse. Trots diselvärmaren. Hoppas verkligen att den bättrar på sig till imorgon om det är lika kallt då.

Nu tänkte jag påbörja projekt klädkammare. Allt ska ut och vi ska börja om. Gör om, gör rätt.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits