Mitt i veckan

Snart är tre arbetsdagar avklarade och två återstår. Vi har passerat mitten av veckan och det känns skönt. Ett steg närmare helg. :)

Jag har börjat tagit upp träningen igen. Har denna vecka hunnit med tre pass på Ego och det har känts riktigt skoj. Igår var jag på spinning och core och idag var jag på Afropower dans. Kommer fortsätta med dessa pass under hösten och köra varje vecka.

Jag har också börjat ta i tu med min garderob och alla kläder. När jag var hemma i Hudik tidigare i somras så inspirerade
sis mig till att rensa ut garderoben, så nu har jag så sakteliga börjat. Ska bli skönt att gå igenom och ta bort sånt man inte använder längre. Ska få Gustaf att göra samma sak också! Jsut nu är det nog han som tar mest plats i garderoben. Fast det är min och han har datarummet.... Orättvist!

Imorgon har vi kräftskiva på jobbet. Ska bli gott med lite kräftor. Har inte ätit några sedan förra året då vi hade samma temakväll på jobbet. Kul också att umgås med alla på kvällen.

Ska göra ett sista ryck nu innan jag far hemöver.

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits