Jobbänka...

Nu har Gugge åkt till Sthlm och jag är hemma själv. Det är redan tomt här hemma och jag vet inte hur jag ska fylla dagarna tills han kommer hem. Söndag är långt borta...

Imorgon är jag ledig. Har jobbat så mycket så jag kände för en ledig dag. Jag ska träna, städa och bara ta det lugnt. Hoppas på besök från Hudik också. Får se hur det blir.

På lördag är det dop som gäller. Hugo ska döpas tillsammans med sin kusin. Ska bli mysigt att gå på dop. Undra om jag hinner med spinning innan?!

Nu ska jag läsa några affärsplaner. Sedan bara ta det lugnt.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Men tack snälla ni!!

Vad gulligt skrivet :)

Vi tycker ni är underbara vänner också.

Tråkigt att inte Gustaf är hemma imorgon, men vi är glada att du kommer! Ja, vi får se till att ses något snart. Hugo längtar efter sin favvo-Angelica och favvo-Gustaf ler

Nu ska vi till Lena och fixa det sista inför dopet.

Kram kram så ses vi imorgon!!

Maria&Hugo


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits