Helgen över, åter måndag

Helgen är över och det är åter måndag. Vart tar dagarna vägen? Eller, vart tar helgerna vägen?

I helgen har vi mest tagit det lugnt hemmavid.
I fredags var Gugge på After Work med delar av jobbet. Jag myste på hemma i stället. Kvalitetstid för mig själv kallas det tror jag.
I lördags pysslade vi på hemma. Gjorde mest ingenting utan bara var. Härligt att bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer.
I går, söndag, pysslade vi också på. Städade, plockade och hade oss. Fick besök av K också. Han och Gugge lekte med sina datorer och jag kikade på TV. Mer kvalitetstid för mig själv. :)

Igår började jag städa i ett av våra förråd. Tanken är att vi ska få ordning och mer koll på vad vi har i varje låda etc. När vi bodde i den andra lägenheten tyckte jag vi hade väldigt många kartonger. Igår när jag kollade i vårt nya förråd tyckte jag inte alls vi hade så många. Undra om några försvann iflytten?!

I veckan händer inte mycket speciellt. Jobb. Träning. Kanske ett och annat besök. After work på fredag.

Vi försöker styra upp planer för en inflyttningsfest. Det går sådär. Kanske det kommer ske nästa år?! :)
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits