Försöker hinna med allt

Har hamnat i en period då man vill mer än vad man kan.

Jag vill hinna träffa alla underbara vänner som finns i min omgivning. Jag vill hinna bara vara hemma och inte göra någonting. Jag vill hinna umgås med Gugge. Jag vill hinna träffa familjen mer. Jag vill hinna åka till Hudik och hälsa på. Jag vill hinna gå på stan och bara njuta. jag vill hinna åka ner till Gävle och träffa Gugges syster med familj. Jag vill hinna... Jag vill hinna allt.

Tiden räcker inte till just nu. Jag vill mer än jag hinner. Tyvärr. Bara att acceptera och försöka hinna med så mycket så att man fortfarande mår bra.

Jag ska försöka hinna med allt och alla. Det kommer dock att ta lite tid. Men någon gång ska jag hinna.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits