Yoga igår

Ja, så fick jag äntligen träna yoga igen. Det var jobbigt men ack så härligt. Ego var sig lik och det kändes som att jag inte varit borta därifrån alls. Fast det egentligen är minst 2-3 år sedan...

Kom till insikt nu om hur länge jag faktiskt bott i Sundsvall. Känns ibland som jag är nyinflyttad här fortfarande. Men det är jag ju inte alls. Jag har bott i Sundsvall sedan augusti 2004. Jag har alltså bott i Sundsvall över 4 år. Vart har tiden tagit vägen?

I helgen blir det lugnt. Imorgon ska jag jobba. Vi har en seminariedag med jobbet. Steget mot eget. Så där kommer jag att vara på dagen. Sedan ikväll ska vi bara äta god mat - grekisk pyttipanna, och ta det lugnt. LIkaså imorgon kväll också skulle jag tro.

På söndag är det farsdag. Undra om jag kommer gratta min pappa i telefon?!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits