Ny vecka

En månad kvar till julafton. Det är nu dags att börja köpa julklappar. Och komma på vad man själv önskar sig i julklapp. Ska försöka komma på en lista och sedan skicka till nära och kära så man får lite klappar. :)

Helgen gick fort. Gugge hade lördag igår. Och när han insåg att det faktiskt var söndag gick luften ur honom. :)
I fredags var vi hemma. Skulle kolla på film, men det orkade vi inte.
I lördags var det lagfest för Gugge och utgång med tjejerna för mig. Vi hade det skoj och dansade loss på Stadshuset.
I söndags var det en äkta söndagsdag. Vi tvättade och hade oss. Kikade på TV och sedan en snabbis ut till Birsta. Det var i den vevan som Gugge insåg att det var söndag...

Det märks att vintern är på intågande nu. Mina kinder är frasiga och torra. Inget hjälper och det kliar mest då jag smörjer in mig. Måste köpa någon super salva till min torra hud. Förslag någon?

Planer smids nu inför lördagens stora inflyttningsfest. Har en känsla av att vissa kommer att gå hårt ut medan andra tar det lite lugnare. Jag tänkte försöka komma på lite roliga lekar. Får se hur det slutar.

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits