Helgen och träning

Helgen paserade snabbt förbi.
På fredagkväll var vi hemma. Åt god mat och slöade ner oss i soffan.
På lördagen jobbade jag. Vi hade en seminariedag på First Hotel Strand - Steget mot eget. Vi träffade människor som står i startgroparna för att starta företag. En inspirerande dag med bra föreläsare och många bra diskussioner. På kvällen var både jag och Gugge trötta så vi somnade snabbt i soffan.
På söndagen var det farsdag och detta ville vi ju självklart fira. Vi packade in oss i bilen och for ner till Hudik. Började med fika hos Gugges föräldrar. Sedan hämtade vi upp min pappa, Sis och J. Åkte till Medelhavskällaren för en bit mat. Mums vad gott det var och mätta blev vi. Efter middagen åkte jag med Sis och J hem till mamma. Vi spelade lite kort.

Igår var jag iväg och tränade efter jobbet. Dansaerobics. Skoj att vara igång igen. Det kändes dock att jag hade varit borta ett tag. Men jag kämpar på och snart syns det inte att jag varit borta från Ego. :)

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jess

Angel...

Jag har verkligen en passion för orden Angel och Heaven x'D De fångar då verkligen alltid mitt intresse. Ja, om man vore en ängel så.. :3


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits