Små liv, små underverk

Vissa saker fascinerar mig mer än andra.

Två av mina närmaste vänner väntar tillökning om några månader.
Mia och Jörgen ska ha i augusti och Frida och C-H ska ha i oktober. Det är fascinerande och roligt att få se hur deras magar växer fram. Tänk att de har två små underverk i sina magar. En liten pojkbäbis i den ena magen. Vad som finns i den andra får vi veta i augusti.

Kroppen är bra häftig då det gäller graviditeter.

Jag längtar tills jag får hålla dessa två små liv i mina armar. Jag vet att de kommar att få världens bästa föräldrar.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Så gullig du är Angelica !

Kramar/Frida!

2008-05-06 @ 09:50:56
Postat av: Jana

Ja det är lite speciellt med dom dära magarna.

Kram Jana

2008-05-06 @ 21:34:09
Postat av: Mia

Men gulle dig!!

Tack för dom fina orden!!

Vårat lilla hjärta kommer ju utan tvekan att få världens bästa grannar ;-)

Blev stiltje på simfronten även denna vecka, men jag har fullt sjå att andas just nu... Lite lugnare nästa tror jag. Hör av mig om jag ändå vill försöka hålla mig flytande med min framtunga kroppdel ha ha

Kram på dig vännen!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits