Lunchträning

Idag på lunchen var jag iväg och tränade på gymmet. Jag sprang 10 min på band och sedan körde jag styrka. Ben och mage plus lite armar. Jag missade ju träningen igår så jag körde lite själv idag i stället.

Ikväll ska jag iväg och hejja på tjejerna. De ska vinna mot Kovland! Hejja hejja!

Imorgon far vi till Hudik. Jag längtar. Det var över 2 månader sedan vi var hemma sist. Den gången var vi heller inte hemma så länge så det ska bli härligt. Dessutom är det första gången vi åker hem med bil. Egen bil! :)

Åter till jobb. Jag ska iväg på möte om 10 min. Uppföljningsmöte av SAAM.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Shit..

Träning på lunchen.. bravo!

Själv vet jag inte när jag tränade senast...

Borde/måste skärpa mig!

Iaf. gå mer, stärka ryggen och få bättre kondis..!



kram kram

Postat av: Mia

Hej vännen!!

Tack, du är så gullig du!! Vi ska åka o hälsa på Rasmus något snart, så förstår du verkligen vad jag menar om att han är HELT UNDERBAR!! :-)



Vad duktig du är som kommer iväg o tränar på lunchen. Skönt!! Vad glad jag blir när det känns bättre i knät. Hoppas det fortsätter att kännas bra!

Jag vet inte vad som har hänt med mig o simningen, men jag behöver ju det... latmask är vad jag har blivit... men sen verkar det inte ta slut på jobb heller än...



Åh vad spännande med radhusen!! Måste höras om mer detaljer. ;-)

Ha det så härligt i Hudik, så kanske vi ses något till veckan. Var o kikade på Sund nu ikväll o då hörde jag att de ska möta Indal hemma, nästa torsdag!! Då måste jag komma och titta!! ;-)



Puss och kram på dig vännen o hälsa Gurra!!

2008-05-15 @ 22:04:09
URL: http://misan80.blogg.se/
Postat av: Jana

Välkommen hem,hoppas vi hinner ses!!

Kram Jana

2008-05-16 @ 09:13:27
Postat av: Jessica

Hej Angelica! Hur mår du? Kommer ni hem nåt till studenten? Kanske man får ses nåt då? Har gått 20år för länge sen vi sågs. Ska ni köpta hus förresten? Tyckte mig läsa en hint om det=) Kuul isf! Kramar Jessica!

2008-05-18 @ 16:19:27
URL: http://kungjessica.blogg.se/
Postat av: Frida

harkel

Hallå...blogga?



Ja, vi måste träffas..! Och visa bilar för varandra =)



kram !

2008-05-20 @ 08:40:37
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits