Inte min dag

Dagen börjar ju inte bra med att jag mår mindre bra.

Innan lunch hade jag handledarmöte med en uppsatsgrupp. När vi var färdiga skulle jag bara ringa Siran för att möta upp henne och luncha. Men döm av min förvåning när jag inte kommer in på mitt kontor... Nycklarna var inlåsta, mobilen likaså samt mina pengar. Attans. Jag sprang runt i huset för att hitta någon som hade en nyckel som passar i hela huset. Ingen av dem var här. Jag kom inte ihåg koden till skåpet där extranycklarna finns.

Gick i alla fall och letade Siran och hittade henne. Hon fick bjuda mig på lunch, tillsvidare. Efter den trevliga lunchen begav jag mig till Metropol där jag visste att två av mina arbetskamrater befann sig på möte. Dock var de ju inte i salen där de skulle vara så jag fick vänta. Som tur var såg jag bekanta ansikten på en gång. Jag fick mina nycklar och kunde komma in på mitt rum. Phu!

Jag mår i alla fall bättre nu men inte hundra ännu. Ikväll blir det lugnt. Jag har även ställt in Sound of music imorgon så jag blir hemma med Gugge. Det behövs.

Vi sprang över något intressant idag. Vi får se hur det urartar sig. :)
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits