Åter måndag

Det känns som om jag på något konstigt vis bara skiver på måndagar. Hur kommer det sig?

Helgen har sprungit på i ett fasligt tempo. Denna helg känns som om den har varit väldigt lång. Detta på grund av att jag var på Communicare torsdag och fredag och då inte på kontoret. Detta förlängde min helg med två dagar. I alla fall i tanken.

I helgen har jag tvättat, fått besök av pappa, farbror och faster, sovit, kollat på TV/film, ätit gott, umgåtts med goda vänner, försökt boka utlandsresa, kollat på Eurovision, varit på picknick, hälsat på goda vänner.

Helgen har varit kanon! Bra väder igår och vi njöt då vi var på vår picknick i solen! Riktigt härligt att sitta vid havet och bara njuta av god mat, trevligt sällskap och havsdoften i luften. Kan det bli bättre?

Nu är det ny vecka och nya tag som gäller. Vad innehåller denna vecka?
Jobb, en del möten, fotbollsträning (?!!), städning...

Nu är det lunch. Jag har den godaste matlådan man kan ha. Grekisk pyttipanna!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits