Så var det snö igen

Jag som trodde det skulle bli vår. Jag hade ju till och med köpt mig en fin vårjacka. Det skulle jag så klart inte ha gjort eftersom att vi nu fått snö igen. Funderar på att lämna tillbaka jackan och se snön försvinna.

Ikväll blir jag hemma själv. Gugge ska iväg med jobbet. De ska gå/springa skidskytte och äta tillsammans. Trevligt. De kan ju dock åka skidor nu när all den här snön har kommit.

När jag gick till jobbet imorse såg jag ut som en snögubbe då jag kom fram. Fast bara på framsidan för på min rygg hade inte en endaste snöflinga fastnat.

Åter till jobbet. Jag har en massa samtal att ringa.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej.
Ja,visst blir man lite besviken när det kommer så pass med snö igen,fast det är ju kul med!:)
G har varit ute i ca 2 timmar med traktorn nu.
Kram och vi syns i påsk.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits