På torsdag äts det ärtsoppa...

Veckan bara flyger fram. Det är redan torsdag. Men det kanske tyder på att jag har fullt upp och inte reagerar att dagarna går?

Jag jobbar mest och har fullt upp. Det blir 8 timmar på jobbet och lite till då jag kommer hem. Snart är det sommar i alla fall! :)

I kväll blir det eventuellt simning med
Mia. Ska bli skönt att röra lite på sig. Undra vad mitt knä säger? Måste även komma igång med lite styrketräning. Skulle behöva en stor dos med motivation. Någon?

Åter till jobbet. Ska snart sitta i telefonmöte.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej!
Jo men visst är det så att tiden bara flyger iväg,får en chock varje gång jag ska kolla vilken vecka det är.Men det possitiva är ju att det snart är sommar!!Det om nått vore motivation.Städade fram verandan igår!!
Kram Jana


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits