Helg och snö

Måndag igen. Veckorna går nästan lite för fort. Jag hinner knappt registrera att det är helg.

I helgen har vi mest tagit det lugnt. Förutom på lördagkväll då det var inflyttningsfest och utgång. Vi hade det super kul och umgicks med ett riktigt skönt gäng. Vi ramlade i säng vid tre snåret.

Söndagmorgon började tidigt. Svärmor ringde på telefon. Gugge satt då redan och jobbade men jag registrerade inte det då jag svarade. Illa att missa att hela sängen är tom och att jag inte behöver hoppa över någon för att nå telefonen. Söndagen var lugnt. Vi tittade på Vasaloppet och en massa annat på TV.

Sundsvall har blivit invarderar med en massa snö. Jag vet inte vad jag ska tycka. Jag gillar ju snö och vinter. I vanliga fall. Nu hade jag ställt in mig på denna icke-vinter och börjat sett fram emot våren och pollen.

Denna vecka blir en kort arbetsvecka. På torsdag far vi till Vemdalen. Jag längtar!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits