Glad påsk!

Så var det skärtorsdag. Klockan passerar snart tre. Detta borde ju innebära påskledigt för de flesta. Jag ska dock sitta kvar någon timma till och jobba.

Ikväll tar vi bussen till Jättendal där pappa förhoppningsvis står och väntar. Sedan åker vi raka spåret till stugan, eventuellt så blir det väl kanske ett stopp hos farmor.

Påskhelgen kommer att tillbringas i stugan tillsammans med Gugge och pappa. Ska bli skönt att bara ta det lungt och inte göra så mycket. Vi ska äta gott, ta det lungt, angla, vara ute i solen (?), umgås med varandra och förhoppningsvis äta något påskägg.

Jag är lite avis på Sis. Bara lite. Hon åker till Göteborg imorgon för att gå på konståknings VM. Jag hade ju hoppats på att jag också hade kunnat varit med. Men omständigheterna då det skulle bokas var inte de samma som nu. Jag levde i en oviss tid och visste inte vad min framtid skulle utvisa. Med facit i hand hade jag kunnat följa med. Tyvärr blev fallet inte så och jag får nöja mig med att kolla på konståkning på TV:n. Så på ett sätt hoppas jag på dåligt väder. Då får man ligga inne och kolla på konståkning hela dagarna.

Glad påsk till er alla! Hoppas ni får en lång och trevlig helg med många påskägg och mycket påskgodis!
Kramar!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits