Ännu en helg har passerat

After worken i fredags blev inte lika rolig som jag hade hoppats på. Jag gick hem redan vid fyra för att jag hade huvudvärk och frös. Gick hem och la mig och sov på soffan och där blev jag kvar hela kvällen. Gugge åkte på inflyttningsfest utan mig.

På lördagen ringde
sis och väckte oss med skön sång. Då mådde jag bättre. Jag och Gugge storstädade lägenheten på förmiddagen. På eftermiddagen kom Sis med pojkvän upp. Vi åt gott och kikade på hockey och melodifestivalen. Sis och J sov över till söndagen. Då fyllde J år så vi grattade honom med en liten tårtbit. Vi ägnade hela förmiddagen åt att spela Wii.

När sis och J åkt hem for jag och Gugge ut till Birsta. Där skulle det shoppas. Jag köpte en grön fin hängselklänning och en vårjacka. Allt för 700 kr. Mycket bra! När vi kom hem fick vi besök av våra vänner A och H. Vi köpte hem mat och spelade lite Wii.

Idag är det åter måndag och denna vecka har startat. Endast fyra arbetsdagar denna vecka. Härligt med kortvecka. Sedan blir det lång helg i och med påsken och då åker vi till stugan med pappa. Jag längtar!

Som det ser ut nu råder det babyboom i min och Gugges umgängeskrets. Sedan tidigare har vi fått veta att våra kära grannar ska få tillökning i augusti. Idag fick vi det glädjande beskedet att även en annan kompis med sambo väntar barn. Vi grattulerar glatt både jag och Gugge! Vem står på tur nu?!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Emma Petersson

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=33176

Gå in på följande länk och bli medlem. Värvare är handbollen16! Jätte enkelt sätt att tjäna gratis biobiljetter på! Ngt till påsken kanske?

Postat av: Frida

Ja.. vem står på tur... (ingen press...) haha... Kram kram!!

2008-03-17 @ 15:11:25
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits