Tisdag

Andra jobbdagen denna vecka. Bara två återstår. Sedan åker vi till Barsta med Frida och C-H för att fira midsommar. Längtar!

Idag när jag kom till jobbet hade jag fått mail från mor. Händer inte ofta att jag får mail från henne. Detta var roligt att läsa. Hon befinner sig just nu i Norge på lite semester. Skoj att få läsa vad hon gör där borta. Jag hann ju inte prata med henne innan hon åkte iväg i söndags.

Ikväll är det träning. Som jag har längtat. Det ska bli riktigt skoj att få träna igen. Och träffa tjejerna.

Imorgon ska vi ha lite sommaravslutning med jobbet. Först ut till HussBorg för golf, ridning, fotografering etc. Jag är ansvarig fotograf så jag ska se till så att alla fastnar på kort. Sedan på kvällen ska vi hem till chefen och grilla. Hoppas också på att få se någon skymt av en TV så jag kan hejja på Sverige. Eller så ska jag inte göra det, första matchen missade jag och då vann de mot Grekland. Andra matchen såg jag och då förlorade de mot Spanien. Kanske jag ska kolla på halva matchen i alla fall. :)

Jag längtar efter sommarvärmen. Jag vill åka till stugan, jag vill åka utomlands, jag vill ta dagen som den kommer. Jag vill ha semester. Eller i alla fall någon dag ledigt.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits