Sommarvärme

Så har hela helgen passerat snart. Tiden går fort då man har roligt.

I fredags var Gugge på sommarfest med jobbet. Jag passade då på att umgås en helkväll med Siran. Vi åt god mat med efterrätt och kikade på TV. Vi hann också med att sitta och snacka en hel del. Vi hade en toppen kväll och man kan inte ha en bättre vän. :)
Hämtade Gugge på stan mitt i natten. Som tur var hade jag fått sovit någon timma så det var lugnt.

På lördagen vaknade jag tidigt. Åkte och handlade och donade på medan Gugge sov. Tror han behövde det. Dock var han upp och åt frukost med mig men sedan somnade han som en stock. Jag åkte ner på stan för en shoppingtur på egen hand. Jag köpte skor, BH:ar, present och lite små saker. Var också in på Ticket och betalade resan. Nu väntar och längtar vi bara tills den 17 augusti.
På kvällen hade vi bjudit hem U och A. Vi grillade tillsammans och åt en massa gott. Efterrätt, godis och pringles. Vi spelade lite kubb också. Tjejerna vann så klart. Två gånger om dessutom. :)

Idag vaknade vi rätt så sent. Fast vi hade ställt två klockor. Var ut på balkongen och där ute var det sommarvärme. Kollade på termomentern och den visade 25 grader i skuggan. Vi klädde på oss och for hem till U och A. Där donade Gugge med deras dator och vi satt på balkongen i solen och fikade. Sedan for vi iväg till Birsta. Shoppade lite. Äntligen har det blivit ordning i sovrummet och garderoberna. Träffade på kusin J också. Skoj!

Imorgon är det måndag. Denna vecka kommer att gå fortare än någon annan. Bara 4 dagar. Ledig på fredag och då ska vi hem till några kompisar i Njurunda. Ska bli skoj. Vi hoppas så klart på fint väder. På lördag kanske vi får besök av syster och mor (?). Vi hoppas. På söndag åker jag till Göteborg. Kommer vara där tills på onsdag. Ska bli skoj.

Hoppas att ni också har haft en bra helg!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits