Sköna semester välkommen!

Så var dagen kommen. Som jag har längtat. Trånat efter denna dag. Sett hur långt det varit kvar. Haft nedräkning. I söndags sa jag till min fotbollstränare; Så här nära har jag aldrig varit. Nu är dagen äntligen här!

Semestern tjuvstartar jag idag. Jobbet är klart jag ska bara ner och tömma posten en sista gång och lägga in dem till chefen.

Ska fira idag med lunch på stan med Gugge. Sedan åker jag ner till Sthlm för att umgås med S och E. N är också där nere så det ska bli skoj. På söndag ska jag träffa Tesan innan jag åker hem. Sedan på måndagkväll åker jag och Gugge till pappa i stugan där vi kommer att vara några dagar. Sedan får tiden utvisa vad vi ska göra.

Första betalda semester, här kommer jag!


Vädret är dessutom på topp. Kan det bli bättre?
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Jippie!

Första betalda semestern, fan va najs!

Själv har jag ju inte så mkt. kvar av mina semesterdagar... men jag har varit ledig nu Tor, Fre, lör och är även ledig imorgon så klart.



Kram

Postat av: Jessica

Även vi är i sthlm nu. Läre ner o hämta räkningar osv. Men VI ses i hudik till veckan! Längtar=)

2008-07-27 @ 23:33:47
URL: http://kungjessica.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits