En vecka kvar

Sedan går jag och Gugge på vår efterlängtade semester. Fyra veckor ledigt! Vi ska vara i stugan, bada, sola, slappa, vara i Hudik, kanske ta en sväng till Gävle, åka till Thassos, äta gott, vila upp oss och bara ha det underbart. Jag ser verkligen fram emot dessa veckor nu.

Jobbet är tråkigt nu när alla andra är borta. Känns lite skönare att kunna sitta hemma och jobba i alla fall. På något konstigt vis är jag mer effektiv då. Knepigt det där.

En vecka återstår. På söndag kör fotbollen igång igen. Vi ska ha en heldag ute i Indal på söndag. Hoppas det kommer mycket folk.

Igår hade vi besök av mamma, mormor, morbror och kusin K. Mamma kom för att hon ville låna tvättmaskinen och torktumlaren. Undra hur hon ska gå tillväga då vi flyttat? Vi spelade lite guitarhero också. Mamma blev arg...

Nu ska jag äta lite lunch och sedan fortsätta jobba.
Hoppas din dag är bra!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Mia

Hej hej och tack för ikväll!!

Mysigt att ses en sväng och prata lite.

Tusen tack för att ni vill ta hand om katterna då vi är borta!! Ni är underbara!! Det kommer att bli tomt utan er då ni flyttar. Tur att ni finns nära ändå ;-)

Nej, nu ska jag ta tag i packningen. Jörgen spelar gitarr för fullt ha ha

Ha det så bra i veckan och hör av er om det är något!

Lycka till imorgon!! Kör hårt!!

Puss och kram, Mia & Co ler

Postat av: Frida

Hej hej!

Jag är inte alls avis på att ni ska ha 4 veckors semester nu... buuuhuuu



Tycker förresten att du bör blogga lite oftare. och att du ska se till att du kan blogga från din mobil..



många kramar/Frida!



ps. ni är välkommen på fika...

kram igen! =)

2008-07-22 @ 22:09:11
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits