Allergichock

I tisdags började det igen. Igår var det värre. Idag börjar det bli bättre.

Var upp på vårdcentralen idag. Igår var det omöjligt att komma fram. Idag gick det bättre. Fick komma inom en timma så det var bra betyg. Väl uppe tittade doktorn igenom mig. Lyssnade på hjärtat. Kollade öron, ögon och näsa. Tog pulsen. Och mycket mer. Hon trodde det var allergi mot nötter som slagit till. Så jag fick även ta blodprov. Trodde jag skulle svimma då hon bad mig lägga upp armen för att ta två rör. Men icke. Jag klarade mig! Mäkta stolt. Nu har jag en liten vit lapp i armhålan som bevis för blodprovet. Inom någon vecka väntas svar på om jag är nötallergisk också. Börjar bli en del nu...

Idag åt jag och Gugge lunch på stan med A och H. Trevligt! Vi åt på Tant Anki och Faster Saras. Mycket trevligt och mysigt!

Om en timma ungefär kommer mamma upp med mormor, morbror och kusin. Mamma ville låna en av våra stora tvättmaskiner. Bäst att passa på innan vi flyttar.

Appropå flytt. Lägenheten ligger ute nu. På Hemnet. Känns lite mysko att se sin egen lägenhet där. Man har ju kollat på ett antal. Hoppas det går bra på visningen till veckan också. Hoppas även att det kommer några på den. Som är intresserade. Håll tummar och tår för oss!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Heeej !



Hoppas allt är finfint, och att du slipper fler allergier !

Här är det bara bra..

Hittade eran lgh på hemnet, ser mycket bra ut!

Såg också att det låg en annan 2:a på samma gata..

Eran ser ju 100ggr fräshare ut!!



lycka till med kommande visningar och försäljningen!

kramkram/frida!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits