Ledighet

Bloggen har blivit lidande länge nu. Lusten och orken har försvunnit. Jag måste komma på något bra sätt att få tillbaka känslan. Tar nog en paus från denna en stund nu. Det känns som så nu i alla fall. Vem vet, jag kanske är tillbaka redan imorgon.

Jag vill inte försumma er mina läsare. Men det är så här jag känner nu och jag måste därför göra något åt det. Jag vill ju egentligen skriva men har jag ingen skrivarlust blir det svårt.

Håll ögonen öppna. Kanske kommer jag tillbaka i ny skepnad.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

HÖRRU DU DU!!! vem tusan är det som brukar klaga på mig när ja inte orkar skriva??? ryck upp dig nu sis.

2008-01-22 @ 15:25:35
Postat av: Anne

Haha, jag tycker att du ska förhöra sara lite nu om grabben där. :)

Postat av: Frida

Hallå!!!
Vart har du sökt om ledighet någonstanns???
Har man en gång börjat blogga, så är det bara att fortsätta!!!!

Kram kram/Froda!

2008-01-25 @ 13:47:48
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Angel

Sara: Jag behöver en paus. Är åter efter helgen. Om inte fotbollen har tagit kål på mig...
Ann: Kan inte du skvallra? ;) Sara burkar inte vara den som säger något i onödan. Man får dra ur henne saker.
Frida: Jag har ansökt om ledighet på hemligt ställe. Men ska försöka återkomma efter helgen..

2008-01-25 @ 14:06:17
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits