Jag ser det snöar

Vintern har kommit. Igen.
Idag snöar det för fullt ute. Det blåser samtidigt så det är väldigt kallt och rått ute. Men ack så härligt att sitta inne och kika ut. Kan det bli bättre?

Ska snart kila hem från jobbet. Ovant när man jobbar halvtid att man får gå innan alla andra gör det. Men jag vänjer mig kanske?!
Eventuellt att jag får mer jobb i vår. Kan vara kul med lite annat jobb också. En fot här och en fot där. Vi får se hur det artar sig. Jag hoppas i alla fall.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sandy

Är du helt klar med skolan nu?? Lycka till med jobb!!

Postat av: Angel

Allt är nästan klart i skolan. Bara en slutrapport som ska in och redovisas. Men det ser jag inte som något betungande så jag är klar! :)

2008-01-04 @ 10:12:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits