Gårdagens tumme-ner

Träning igår. Kändes skönt att komma dit och jag visste att det skulle bli en hård träning. Dock såg jag fram emot den mycket. Konstigt egenligen. Vem vill ha träningsvärk i en vecka?

Dock hann jag inte vara med på träningen så länge. Under en övning lyckades jag på något sätt göra illa mitt knä så att jag inte kunde sträcka eller böja på det. Det mjuknade dock lite grann och jag kunde böja på det. Kan fortfarande inte sträcka på det helt. Vi som ska till Åre i helgen! :(

Har bestämt mig för att knät ska bli bättre. Träffade en kollega tidigare idag och han sa åt mig att gå mycket i trappor för att mjukna upp knät. Det är väl vad jag får göra idag!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jeanette

Hej! Tack så mycket! Känns jättekul! Lite läskigt att flytta till en stad där man inte känner någon men det går nog bra. Hoppas knät blir bättre så du kan kasta dig ut för backarna i Åre. Ha det bra! Kramar

Postat av: erika

Hej Gumman sänder alla hjärtans kramar till er i svl och hoppas du såg saras mms härifrån kram mamma

2008-02-14 @ 16:35:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits