Vitt på marken igen.

Jag får ta tillbaka det jag skrev i det senaste inlägget. Att snön var borta och att Sundsvall var täckt med bara is.

När jag kom ut från Venture Cup jurymötet möts jag av vita flingor som faller ner på marken. Och det verkar som det gjort det ett tag också. Nu är det vitt och fint på backen. Dock ligger nog isen kvar under.

Ikväll är det första fotbollsträningen för denna säsong. Ska bli skoj. Får se hur mycket man orkar. Skoj i alla fall att komma igång igen. Imorgon är det karate som gäller. Det ska också bli skoj. Om ändå lite spännande. Första gången jag testar karate. Bäst mina lagkompisar ser upp! :)

Dags att bege sig hemöver?
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hej !

Tycker att du bloggar liiite för sällan nu, och alldeles för lite bilder!!

Vart är tex. bilderna från eran nya lägenhet??

När är ni hemma så man kan komma och hälsa på ? :)



Kram/Frida!

Ps. ni tränar väl inte utomhus hoppas jag? ds.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits