Längesedan sist

Nu var det väldigt längesedan jag skrev. Fy skämmes!

Dagarna i Umeå var bra. Prisutdelningen blev kanon bra. Vi hann även med att tacka av en av kollegorna som slutar. Hemresan var seg men som tur var så slapp jag köra. :)

Dagen i Bräcke var också bra. Var där med det andra jobbet. Vi hade lite utvärdering av året. Umgicks, badade tunna och åt god mat. Sedan gjorde vi julklappsleken. Det blev krig om alla klappar. Dock slutade det så att alla hade ett eget paket. Några som hade fått flera var snälla och delade ut till oss övriga.

Helgen har varit bra. I fredags var vi bara hemma och tog det lugnt. Somnade i soffan om jag inte missminner mig. :)
I lördags var vi hemma på dagen. På morgonen var vi iväg och tränade. Sedan pysslade vi på hemma. Griljerade skinka och pysslade med julkort. På kvällen var vi på Södra Berget och Wallmans. Mycket bra uppträdanden. Mycket mat och trevligt sällskap. Vi dansade till och med lite styrdans. :)
I går var vi hemma på dagen. Satte upp granen och gjorde fint. Sen på kvällen var vi hem till U och A på glöggkväll. U hade bakat en massa gott så vi åt en massa. :)

En vecka kvar, sedan lång ledighet! Ska bli härligt.
Ikväll är det julfest igen. På jobbet tillsammans med våra företagare. Julklappsleken igen. Denna gång har de ansvariga köpt paket så man har ingen aning om vad som gömmer sig i något paket. Får se hur många paket man kommer hem med denna gång.

Nu telefonmöte.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits