Tillbaka i Sundsvall

Nu är jag back in business.

Kom tillbaka från Umeå igår kväll. Trött och illamående.
Kickoffen som vi hade ute på Holmön var kanon. Vi lekte mest men jobbade även några timmar. Åt mat, var ute i naturen och hade fem-kamp som blev till en sju-kamp och hade nog kunnat slutat med 20-kamp om inte någon satte stopp.
Hemresan med färjan igår var inte rolig. Jag har aldrig varit med om att det svajat så mycket på havet någon gång. Mådde illa och det var kallt. Inte någon mer båt för mig på ett tag. Tur att hösten och vintern närmar sig.

Helgen är här igen. Denna vecka har gått rikigt snabbt.
Planerna för helgen är inte bestämda. Jag tror att både jag och Gugge behöver ta det lugnt och bara vara denna helg. Skulle kunna tro att vi ska kolla på tapeter och så där. På söndag hjälper vi en kompis att flytta i alla fall.

Bilder från Grekland kommer innom kort.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits