Idag är vi inne

Idag håller vi oss inne i stugan. På förmiddagen och stora delar av eftermiddagen öste regnet ner. Inte så att det var så där mysigt ljud och man kunde sitta under plåttaket och lyssna. Utan riktigt sommarregn som knappt syns och hörs.

Solen har nu börjat titta fram och vi är positiva inför morgondagen. Pappa ringde och sa att det kunde bli bra väder i morgon och på lördag. Jag håller mina tummar. Vill inte ha hösten här ännu.

Svängen till Sundsvall igår gick bra. Vi städade i lägenheten. Gugge spelade match och jag kollade på. 2-2 slutade matchen. Tråkigt med bara en poäng då de egentligen skulle ha tagit tre. I alla fall enligt mig.

Pratade med mäklaren idag. Vi hade haft en intressent som kollat på lägenheten. Nu får vi hålla tummarna att det går vägen.

Vi blir nog kvar i stugan över helgen. Kanske får vi besök av två kompisar också. Om inte annat så kommer pappa.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

*Heeej !

Nu var det läänge sen du skrev något!!



Hoppas allt är bra, kramar//Frida


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits