Vår i luften

Tillbaka efter helgen och några dagar med mycket jobb.

Åt lunch inne på stan idag med Gugge. Fick en härlig promenad in till stan och en lika härlig promenad tillbaka. Nästan så att det var lite för varmt ett tag. Jag gick där det inte ens fläktade ett tag och då var det riktigt skönt! Våren är här för att stanna tror jag minsann!

Igår var det en rolig men jobbig dag på jobbet. Vi hade jurymöte i Venture Cup för att utse 1:a, 2:a och 3:a i Norrland. Efter lite teknikstrul hamnade vi tidsmässigt ganska långt efter men på något konstigt vis lyckades vi köra in tiden och vi slutade precis på minuten enligt schemat.

I helgen är det Vårmässan på Nordichallen. Jag ska jobba varje dag där ute. Dock inte hela dagarna men några timmar varje dag blir det. Ska faktiskt bli skoj.

Åter till jobbet nu. Idag är det mycket som ska göras till pressen.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Men hurru...
inte nog med att du nästan aldrig uppdaterar..
Vet inte när jag såg att en bild publicerats senast !!

Kram /Frida!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits