Stora Vårmässan

Nu är det vår på riktigt. Stora Vårmässan går av stapeln i helgen och detta brukar innebära vår i Sundsvall. Jag själv har redan gått runt i min vårjacka i några veckor. Jag längtar tills alla gator och trottoarer är sopade och det inte finns några grus- och stenhögar kvar. Finns det något bättre på våren än att äntligen få gå på asfalt?

Helgen kommer till stor del att spenderas ute i Nordichallen där jag kommer att stå i InnovationsAlliansens monter, nr 207. Kom och gör ett besök! Ta med dig en idé och vi kan med hjälp av industridesigners visualisera den och sedan kan du fortsätta arbeta på din idé, eller om du väljer att ge bort den till någon annan.

Till veckan blir det mycket Venture Cup. Vi ska ha regionsfinal på tisdag här i Sundsvall på Stadshuset. Just nu har vi över 100 anmälda så det ser onekligen bra ut. Ska bli riktigt skoj. Även om det kommer bli mycket jobb fram till tisdagkväll. Tur att man har bra kollegor. :)

Nu är det förmiddagsfika på jobbet. Sedan någon timmes jobb på kontoret och sedan blir det nordichallen resten av dagen.

Ikväll kanske vi ska träffa våra underbara grannar. Jag hoppas att vi kan ses. Var längesedan vi umgicks alla fyra nu. Det är tur att jag och
Mia träffas då vi simmar. Det är alltid lika kul att se att hennes mage växer till sig. :)
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Janne

Det kan hända att vi ses IRL till helgen då...

Postat av: Jana

Hej!
Men visst är det härligt med vår!
Ska försöka ta oss till Sundsvall snart för en shoppingtur.
Hörs då.
Kram Jana

2008-04-25 @ 19:45:49
URL: http://janas.blogg.se
Postat av: Mia

Hej vännen!!
Hoppas allt är bra med er!!
Vill bara önska er en supermysig helg!!
Vilken underbar dag det har varit idag!! Har varit ute hela dagen på jobbet. Grillade hamburgare till lunch, hela förskolan. Nu är jag alldeles varm i ansiktet!
Unnade mig ett besök hos frisören också, så nu är jag lite ljusare mot sommaren!! Skönt!!
Ha det bäst och hälsa sambon!!
Kramar från oss tre ;-)

2008-04-30 @ 16:31:55
URL: http://misan80.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits