Stolt bilägare

Så har vi äntligen hämtat hem våran bil! Vi körde hem den i lördags och den gick som smort. :)
Lovar att lägga upp någon bild senare. Dock ska jag nog invänta lite finare väder. Bilen ser nog bättre ut i sol än i regn. :)
Gugge och jag delade på körningen. Egentligen hade vi nog båda velat köra hela vägen var men vi delade systerligt och broderligt. Eller säger man samoligt?!

Vi stannade till i Söderhamn på 50-års fest. Jag och
Sis agerade servetriser samt bartenders. Det var roligt. Tyvärr hade jag ont i magen så jag mådde inte hundra hela kvällen. Jag försökte dock att ha trevligt och njuta av kvällen ändå.

Igår var vi i Hudik och visade upp bilen både för svärföräldrarna, som var så nyfikna att de tog sig en promenad bort till oss hos mamma, och för pappa. Vi åt lite lunch och åkte sedan hemöver. Skönt att kunna handla med bil nu. Egen bil!

Lyxade till det imorse med bil till jobbet. Men det var bara för att jag ska till sjukhuset under dagen. Sundsvalls sjukhus ligger ju inte på bästa stället om man säger så.

Snart blir det hård jobb med Venture Cup.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Men vad roligt det måste vara med egen bil!!
Nu kan ju vi ta tåget och ändå komma ut tii Birsta...?=)Kramisar och lycka till!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits