SAAM

Idag har jag stått på SAAM-mässan hela dagen. Vi har haft en del besökare i vår monter men absolut inte lika många besökare som andra företag har haft. Kan bero på flera saker. Den tydligaste skulle jag tro är att vi inte erbjuder några direkta arbeten utan att man själv måste bidra med arbete genom egna företag.

Ikväll blir det i alla fall bankett på Kåren. Just nu känner jag mig inte så sugan på att gå dit. Men gratis mat och lite underhållning ska nog ordna upp det hela. Jag ska ju trots allt dit i jobbsyfte.

På fredag åker vi ner till Skövde för att hämta hem bilen. Som jag längtar! Tågbiljetterna är bokade och nu är det bara att hoppas att allt annat ordnar sig. Gugges morbror provkörde bilen igår och han hade bara bra betyg att ge. Lovande!

Innan vi kommer hem till Sundsvall igen i helgen gör vi ett stopp i Hudik/Söderhamn. 50-års fest står på schemat. Familjen i Hudik vill också såklart att vi visar upp vår fina bil. :)
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Lycka till med bilköpandet nu!!
Kanske hinner se er en sväng innan jag far till Sundsvall??
Kram.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits