Äntligen fredag

Denna vecka har bara rasat iväg. Det känns som att jag jobbat, jobbat och åter jobbat. Jag har haft saker nästan varje dag efter jobbet också.
I måndags hejjade jag på Giffarna, och de vann!
I tisdags tvättade jag och städade.
I onsdags var jag på evenemang på Stadshuset på kvällen, i jobbsyfte.
Igår var jag och simmade och sedan jobbade jag. Giffarna spelade men jag var inte där så de förlorade.

Idag blir det basket efter jobbet. Vi är matchvärd och då ska vi därför gå dit i samlad trupp. Vi ska samlas här på jobbet först med lite försnack med mera. Ska bli skoj. Vi blir ett 30-tal så vi ska nog kunna hjälpa Dragons att vinna! Hejja hejja!

Helgen blir skoj. Troligtvis åker vi ut till Klockarberget imorgon och gör besök hos några vänner. Kvällen ska bli skoj. Återkommer med vad jag hittar på. Söndag blir nog rätt så lugn. Kanske lite Sex And The City -avsnitt?!

Nu ska jag läsa lite affärsplaner.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

"äntligen Fredag"....
Skall det få stå till nästan fredag elleR?=)

Postat av: Frida

HALLÅ!!

Inte online på MSN... inga uppdateringar på bloggen...!!

Vart håller ni hus? =(

kram!

2008-04-23 @ 08:55:06
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits