Trasigt

Nu är vår dator trasig igen... Jag börjar bli less! Därför kommer jag nu inte kunna uppdatera min blogg när jag vill. Ni får tyvärr stå ut med detta ett tag då jag inte har någon extra dator i bakfickan. Men kanske någon av er har det?!

Åker till Hudik på fredag. Marknan i stan. :) Ska umgås med syster, kusinbarn och Gugges systerson som kommer till Hudik och hälsar på. Vi blir i alla fall kvar tills på tisdag för att gosa med honom så mycket som möjligt! Man måste passa på.

Har börjat träna seriöst nu. Gymmet igår, simning idag. Vila imorgon och sedan simning och gym på torsdag och fredag.

Nu är det sängen. Inventering på jobbet imorgon...
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Systeryster

Stannar ni kvar tills på tisdag enbart för att få gosa med honom, TACK FÖR DEN!!! en mindre langos till dig....

2007-09-05 @ 17:28:29
Postat av: jana

Ja,säger det samma....Kanske vi hinner träffas på måndagen oxå om ni inte ska gosa hela tiden??
Kramisar.

2007-09-06 @ 10:40:06
Postat av: Angel

Haha... Sis, jag ska ju bo med dig HELA helgen! ;) Det måste jag ju i alla fall få En langos för! :P Klart jag ska umgås med dig också!

2007-09-06 @ 13:09:17
Postat av: Maria

Hej vännen!!!
Vi kommer tyvärr inte att kunna komma och hälsa på er i Hudik och gå på marknaden... =(
På lördag ska vi på dop och på söndag ska jag spela match... synd, för jag ville verkligen gå och självklart träffa er!! Vi kanske skulle kunna ta en fika någon kväll till veckan. Det vore jättemysigt!! Får höras om det!!
Kram på dig och ha några härliga dagar i Hudik.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits