Tjejmiddag

Har ikväll varit på tjejmiddag. En mycket trevlig och lyckad kväll. 
Vi var 8 tjejer hemma hos S. Vi åt tacos, vissa drack vin andra cola, åt en god och fruktig efterrätt, snackade en massa skit och hade det allmänt trevligt och roligt! En lyckad tjejkväll med andra ord!
De andra skulle ut. Inte jag eftersom jag ska jobba imorgon (om 9 timmar för att vara exakt...). I stället för att gå hem gick jag till en kompis till min kusin. Där var det party på hög nivå. Skoj att träffa kusin som blivit 25 år. Grattis till henne!!

Nu är jag hemma. Gugge tittar på två filmer på TV samtidigt. Jag passar på att låna datorn. 
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej!
Jag jobbar oxå hels helgen,men att umgås kan man ju göra ändå.
Det blir en guldkant på tillvaron då!
Jag jobbar till 21 i dag,du då?
Kram Jana

2007-09-16 @ 09:04:34
Postat av: Frida

Tja ! Klart att inbjudan kvarstår !
Ska jag hämta dig hemma eller?
De e dropin mellan 17-19.00... Kanske 18.00 är en bra tid då
=)?
kramkram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits