Tillbaka till vardagen

Så var helgen över. Fast jag jobbade så gick den fort och jag hann med att göra en hel del.

Idag på jobbet var jag inte den piggaste. Första timmarna var inte roliga men sen rullade det på. Nio timmar gick ändå fort.

Imorgon är det måndag. Jag och Siran ska iväg och simma. Härligt. Sedan är det jobb som gäller igen. Jobbar måndag, tisdag och onsdag. Sedan ledig torsdag och fredag. Jobbar helgen sedan är det bara en vecka kvar till praktiken. Ska bli så skoj!! 

Nu börjar det bli dags att sova. Men har lovat Gugge att stanna uppe och se klart filmen. Kanske vilar ögonen en stund i alla fall här i soffan. ;)

Ska förövrigt på smygpremiär på en ny affär på onsdag. Ska bli spännande. Har aldrig varit på sådant tidigare.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hejjje !
Hämtar dig imorgon 17.45
blir det bra de?
Kram kram !


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits