Söndag

Så var jag hemma igen i Sundsvall. Alltid lika skönt att komma hem till sitt. Borta bra men hemma bäst.

Festen igår var väldigt rolig. Vi tävlade i lag, åt en massa tårta, drack en del, umgicks och skrattade. Kom på i bilen hem att vi inte hade haft någon prisutdelning. Dock tror jag att vårt lag vann. Vi vann ju i alla fall de två första tävlingarna. Och låg väldigt bra till i alla andra.

Idag på förmiddagen var jag och
Sis väldigt slappa. Låg i varsit hörn av soffan och kikade på TV.
Bussresan hem gick snabbt. Jag sov nästan hela tiden. Skönt!

Imorgon börjar min praktik. Jag fick dock ledigt eftersom att min handledare är i Stockholm hela dagen. Jag ska passa på att träna, plocka här hemma och eventuellt baka bullar. Kanelbullensdag närmar ju sig!

Tack för en underbar helg!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

Tack själv sis <3

2007-09-30 @ 22:01:16
Postat av: Jana

Men hallo!
Jag fick oxå en ganska bra helg fast jag inte kom på nått kalas,ser fram emot att se massor av bilder!!
Kramisar.

2007-10-01 @ 08:30:17
Postat av: Angel

Bilderna ska jag försöka få upp så snart som möjligt. Men nu ska jag i väg till affären för att handla till mitt bullbak! ;)

2007-10-01 @ 17:25:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits