Minnesförlust?

Det är nästan så att jag under sommaren har glömt bort hur man gör när man skriver skolarbeten. 

Planeringen är inte den bästa från min sida just nu känner jag. Men ändå vet jag längst bak i mitt huvud att jag kommer att ha gjort klart denna praktikplan innan kvällen är slut. Mitt mål är att inte sitta längre än till 20.00. Eventuellt att jag får finslipa en snabbis efter Idol.

Fem sidor är väl inte svårt att få ihop?
Det är svårt att få ner det jag ska göra på praktiken när jag själv inte riktigt är insatt i det. Jag får göra som vanligt, ord*a**a. Det kan jag i alla fall. 

Nu är pausen slut. Tillbaka till dokumentet "Projektplan".
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej!
Ja,lycka till med planeringen.Jag tycker sånt är roligt fast jag bara har hemmet att planera om!!
Kram Jana

2007-09-24 @ 19:58:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits