Hudik i helgen

Sitter hemma hos mor och syster nu. Dock är inte mor hemma. Hon har flytt till grannlandet.

Åkte tåget ner i eftermiddags. Syster kom och hämtade mig på stationen. Tråkigt att åka tåg hem själv. Brukar ju alltid ha Gugge och trakasera när han vill lyssna på iPod. Nu fick jag själv sitta och lyssna på min musik. Hade dock hunnit ladda den med ny musik. Världens bästa Siran! :) Tack gumman för världens underbaraste låtar! De sitter nu. ;)

Imorgon blir det ishallen några timmar. KM och jag ska som vanligt filma. Alltid lika skoj att bli uppskattad.
Efter det är det stan. Har några ärenden åt Gugge att fixa. Sedan ska jag och syster kika lite också.
Fixa lite inför 25-års kalaset.
Sedan hela kvällen lång blir det PARTY!

Dags att göra syster sällskap. Hon bakar snickerskakor just nu. Kanske man kan norpa en sedan?! Receptet är ju trots allt mitt från början!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Siran

hehe så du får inte nog av mig så du har mig i lurarna oxå? =) hehe

Postat av: Gurra

He he, trakasera? Du brukar somna när vi åker tåg juh. Tack för att du ordnade och fixad idag åt mig. Puss älskling! Längtar tills du kommer hem. Din "trakaserade" sambo! :D

2007-09-29 @ 13:12:07
URL: http://margin.se
Postat av: Frida P

hej angelica! kul att läsa vad du haft för dig! Berätta mera! Vad är snickarkakor? Låter intressat =)

2007-09-30 @ 15:48:33
Postat av: Angel

Siran: Man kan aldrig få nog av dina underbara sånger!
Gurra: Haha, denna tågresa var jag vaken! :P
Frida P: Snickerskakor är kakor som du nog inte ska äta... :) De innehåller jordnötssmör... ungefär som Snickers som man köper.

2007-09-30 @ 21:18:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits