Dags att uppdatera!

Inget nytt om datorn. Just nu lånar jag Gugges. Han kollar på Simpsons the movie så det är lungt! ;)

Vad har hänt sedan sist? Inte mycket. Har kommit tillbaka från Hudik. Varit ledig några dagar. Träffat två underbara vänner. Blivit bjuden på tjejmiddag som går av stapeln imorgon. Ätit pizza två gånger. Jobbat två dagar. Tränat med Gugge.

Jobbar hela helgen men ska unna mig att gå på tjejmiddagen. Kan inte tacka nej till att umgås med trevliga vänner!

På skolfronten har följande hänt: Jag har fått en praktikplats. :) Där jag ville vara så det kommer bli skoj! Nu ska bara en praktikplan skrivas.

Dags att uppdatera sig på vad som hänt på Internet sedan sist.

Hoppas denna uppdatering duger för er en stund. :)
.Angel


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits