Media sätter igång diskussioner

Igår gick jag en sväng på stan efter att jag slutat jobba. Träffade S med vän. Vi kikade runt lite. De lämnade mig och jag träffade på vår kära granne M. Vi var båda trötta och det tog ett tag innan vi uppfattade varandra. Vi gick en sväng tillsammans. Jag blev bjuden på ljusparty på torsdag. Skoj. Får se om det blir något köp. Annars bara skoj att kika och se vad som finns.

Jag och Gugge gick hem tillsammans. Hemma var vi trötta och satt i soffan hela kvällen. Skönt att bara ta det lugnt.
Idag har jag planerat att simma med K. Kvällssimning är härligt. Då behöver man inte stressa direkt efter jobbet. Nu hinner vi hem och äta innan.

På jobbet har vi intressanta diskussioner. Vad media kan göra mycket!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Ida

Ja visst var det. Kom ju som du säkert förstår till din gamla blogg först.
Vad jobbar du med då?

Postat av: Ida

Och det innebär...?
Själv jobbar jag på Posten, men är sjukskriven för tillfället.

2007-10-30 @ 14:28:39
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Frida

Glögg året om !
SKall starta en protestlista och maila runt till alla jag känner...
Sen skicka den till systembolaget, alt direkt till anitra steen. =)

Jag har fått tillstånd av CH att pynta redan 15 November... så det är snaaaart =)

Julbak bör ju faktiskt göras.. blir nog hemma hos er iår tror jag !
Så kanske CH å G kan spela data/Tvspel samtidigt !
OCH SÅ DRICKER VI MÄNGDER AV GLÖGG ! WEEE...

2007-10-30 @ 14:35:39
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits