Homestyling

Nu har jag och Gugge varit duktiga.
Vi har satt upp två ramar med kort i. Dessa ramar har stått klara i säkert ett halvår. Nu är de i alla fall uppe. När vi även var i farten fortsatte vi att dekorera vår vita vägg ovanför soffan med svarta mönster. Riktigt nöjd måste jag säga. Har tagit bilder men just nu orkar jag inte lägga in dem. Är ni nyfikna hur det ser ut är ni välkomna hit! ;)

Ska plocka lite här hemma nu. Sedan blir det sängen.
Imorgon blir det städning. Sen tjejmiddag! Jag längtar!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Gick det bra att få dit walliesarna?

Postat av: Anonym

Åh gärna det! Om du har tid och lust så får du gärna fråga någon! Vore så skönt att slippa beställa dom på nätet! :) Kramar -Maria

2007-10-26 @ 13:09:52
URL: http://mariaflojt.blogspot.com
Postat av: Siran

Jag räknar timmarna nu... kommer räkna minuterna när jag sitter å skriver tenta.. hehe

~Siran

2007-10-26 @ 13:21:07
URL: http://www.myspace.com/aleksandrian

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits