Ge mig!!




Jag saknar. Jag längtar.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

ANGELICA! Önska inte hit snön redan !!! Jag tänke att den skulle kolla då vi är i Thailand, så det är vitt och fint då vi kommer hem, inte innan !!!

köper pärlor osv på IN. stämmer bra de ! =)

jobbar du idag?
Kan kika förbi med halsbandet på vägen hem om du vill?
Slutar ca 16.00 ja..

/F

Postat av: Angel

Jag vill ha snö nu! Okej?!! :)

2007-10-25 @ 13:33:32
Postat av: Maria

Ser att du också längtar till snön o fjällen =) Jag har ju också fjällbilder inlagt, även om de är höstbilder =)
Hoppas allt är bra mer er på andra sidan gatan. Jag ska till med middag nu o Jörgen ligger o är dålig... magen... blir hemma imorgon å, så jag måste nog sanera toan innan jag går dit ;-)
Kram på dig o hälsa Gurra.

2007-10-25 @ 17:42:27
URL: http://misan80.blogg.se
Postat av: Frida

Tjjaaa... Blev inget halsbands lämnande idag.. tyvärr...

Kanske kan fixa det imorgon?
Hittade du några pärlor på IN ?

Jag var där och hittade massor... tyvärr.. hehe.. blir som ett gift =)

Kram

2007-10-25 @ 19:38:01
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits