Statistiken ökar sakta men säkert

Jag har en rutin då det gäller min blogg. Det första jag gör på morgonen då jag startat datorn här på kontoret är att kolla hur många som varit inne på bloggen redan innan jag hunnit skriva något nytt för dagen. Det brukar då ligga på 7-9 stycken. Undra vad de läser då?

Runt lunch brukar jag också kolla hur statistiken ser ut. Oftast så har det ökat med några fler läsare under dessa timmar. Det kan ligga på allt ifrån 10-25 läsare vid denna tidpunkt. Då har jag oftast hunnit skriva något nytt inlägg för dagen också.

På eftermiddagen eller kvällen (då jag kommit hem) brukar jag åter kolla hur det ser ut med besökare på min blogg. Allt som oftast ligger det då runt 48 stycken.

Nyfiken är jag ju så jag undrar vilka dessa 48 läsare är. För jag vet att jag inte har enstaka läsare som går in på min blogg via olika datorer. Erkänn nu!

Magen börjar kurra nu. Ska luncha med K snart. Mysigt att träffas igen. Annars blir det bara under träningarna. Nu hinner vi smida planer inför lördagen då vi ska umgås med karlarna också. Vi har bestämt middag ute i alla fall.
Det blir en lyxig helg nu till helgen. 30-års kalas på fredag. Då är det först mingel hemma och sedan middag ute på resturang som gäller. Och om vi ska ut och äta på lördag också innebär det middag på resturang två gånger på två dagar. Bra jobbat! Vi säger väl inte vart vi åt middag igår Gugge?! :)

På återhörande!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: andriana

Har ungefär samma principer :) Morgonblogg, eftermiddagsblogg och kvällsblogg. Och jag är alltid lika nyfiken vilka läsarna är och vad de läser.

Postat av: Madde

Du vet att jag är en stadig läsare, gumman:)

2007-11-13 @ 13:24:37
URL: http://mintto.blogg.se
Postat av: Frida

Tjjaaaa...
Jag måste väl erkänna att jag läser varje dag från oftast 3 olika datorer... =)
Jobbdatorn.
Min PC
Chs mac...

Blir liksom så att man tar den dator som för tillfället är ledig ..
(läser denna gång från CHs Mac..)

Kram//Frida

2007-11-13 @ 14:20:33
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Propp

Haha, ja det har jag oxå tänkt på! Hur fan lyckas alla brevbärare? Har dom vinterdäck på cykeln eller?

2007-11-13 @ 15:36:34
URL: http://proppet.blogg.se
Postat av: Mia

=)

2007-11-13 @ 15:39:21
URL: http://misan80.blogg.se
Postat av: propp

haha okej, och du lyckades att inte ramla?

2007-11-13 @ 19:22:41
URL: http://proppet.blogg.se
Postat av: Gustaf

Det var väldigt gott i alla fall där vi åt! Mums! Vi får ta en favorit i repris! Ps. Jag är väl inräknad redan att jag läser bloggen. :D

2007-11-14 @ 09:21:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits